• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

ربات تلگرام سایت نام راه‌اندازی شد

ربات تلگرام Nam
1399/04/20

ربات تلگرام سایت نام راه‌اندازی شد


یکی از شبکه‌های پیام رسان محبوب در ایران، تلگرام است. پیام رسانی که بعد از ایجاد محدودیت دسترسی در کشور ما، باز هم کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت تلگرام، امکانات بیشمار این پیام رسان است. یکی از امکاناتی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، اجازه ساخت ربات‌های جذاب و کارآمدی است که به کمک کاربران می‌آید.

سایت نام، از این ویژگی تلگرام استفاده کرده و ربات تلگرامی خود را راه‌اندازی کرده است. در ادامه این مطلب، به معرفی ویژگی‌های ربات تلگرامی سایت Nam میپردازیم.


ویژگی‌های ربات تلگرامی نام

1- امکان دریافت لیست روزانه مزایده‌ها
باعضویت در ربات تلگرامی نام، هر روز و نیم ساعت بعد از رونمایی از مزایده‌های جدید، لیست این دامنه‌ها برای کاربران ربات ارسال می‌شود. این لیست شامل نام انگلیسی و فارسی دامنه‌های قرار گرفته در مزایده می‌باشد.

2- اطلاع از دقایق پایانی مزایده‌ها
یکی از دغدغه‌های کاربران سایت نام، اطلاع از دقایق پایانی مزایده‌ها است. به همین منظور با عضو شدن در ربات تلگرامی نام، 15 دقیقه قبل از پایان مزایده‌ها به همه کاربران ربات اطلاع رسانی می‌شود.

3- ارسال پیامکی لیست روزانه مزایده‌ها
یکی از درخواست‌هایی که کاربران از ما داشتن، ارسال لیست روزانه مزایده‌ها به صورت پیامکی بود. به همین منظور سرویسی در ربات تلگرامی اضافه شد که با انتخاب یکی از اشتراک‌های 1ماهه، 2ماهه و یا 3ماهه می‌توانید لیست دامنه‌های قرار گرفته در مزایده را به صورت پیامک روی شماره خودتان مشاهده نمایید.

4- مشاهده ویدیوهای آموزشی
این گزینه به شما امکان مشاهده ویدیوهای آموزشی تهیه شده توسط سایت نام را می‌دهد.



آدرس ربات تلگرامی نام 

NamSite_Bot@​








در حال اتصال به سرور نام