• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

تولد چهار سالگی سایت نام

تولد نام
1402/11/12

تولد چهار سالگی سایت نام


نام، وارد چهارمین سال فعالیت خود شد. روزی که شروع کردیم اهداف بزرگی داشتیم و همواره با قدم‌های هرچند کوچک ولی استوار توانسته‌ایم به اهداف خود نزدیک شویم. در سالی که گذشت بخش بازاریابی ویژه و فروشگاه را به صورت آزمایشی اجرا کردیم و خوشبختانه توانستیم فروش قابل توجهی را رقم بزنیم. امسال نیز نام توانست قدم بزرگتری در راستای آشنا نمودن سرمایه‌گذاران حوزه‌های دیگر با بازار بکر دامنه برداشته و به افزایش فروش صاحبین دامنه نیز کمک کند.

بخش فروشگاه که به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد قدم کوچکی در راستای تبدیل شدن به اولین آژانس خرید و فروش دامنه در کشور بود. حالا که به چهارمین سال فعالیت Nam.ir رسیدیم، قدم‌های سریع‌تری خواهیم برداشت تا در سال آینده تمامی خدمات و سرویس‌های یک آژانس بزرگ خرید و فروش دامنه را راه‌اندازی کنیم.

 

اما به رسم هر سال، در زمان تولد سایت مزایده‌ای خاص برگزار می‌کنیم که تقریبا کاربران قدیمی‌تر ما با آن آشنا هستند. امسال نیز این رویداد در 1402/11/۱۴ برگزار خواهد شد. البته کمی تغییر در روند اجرا و جوایز در نظر گفته‌ایم. امسال فقط یک روز و فقط ۹ دامنه خاص و کم‌نظیر با قیمت پایه یک میلیون تومان در سایت قرار خواهد گرفت و خریداران 2 روز فرصت دارند تا پیشنهاد خود را در این مزایده‌ها ثبت کنند.

جایزه گران‌ترین دامنه فروخته شده نیز افزایش یافته و به مبلغ ۵ میلیون تومانی رسیده است.

همچنین به تمامی ۹ برنده مزایده‌ها مبلغ یک میلیون تومان اعتبار غیرنقدی اختصاص خواهد گرفت که از آن می‌توانند برای استفاده از خدمات سایت استفاده نمایند. (مدت استفاده از این اعتبار ۶ماه است)

در آخر تمام ۹ برنده مزایده‌ها برای خرید یک دامنه از فروشگاه نام، می‌توانند از تخفیف ۱۰درصدی استفاده نمایند. یعنی هر دامنه‌ای که در فروشگاه وجود دارد و قصد خرید آن را دارند با کسر ۱۰درصد از مبلغ کل قابل خریداری است. (مدت استفاده از این تخفیف ۶ماه بوده و فقط برای خرید یک دامنه قابل استفاده است)

 

امیدواریم همراه با شما کاربران وفادار و حرفه‌ای بتوانیم به توسعه و پیشرفت سایت و در نهایت بازار خرید و فروش دامنه کمک شایانی نماییم.


در حال اتصال به سرور نام