• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

نسخه دوم سایت نام رونمایی شد

null
1399/02/25

نسخه دوم سایت نام رونمایی شد


نسخه جدید سایت نام رونمایی شد

پس از گذشت ۲ماه از نسخه اول سایت، تجربه بسیار جذاب و شیرینی به دست آوردیم. بخش بزرگ این تجربه قطعا به خاطر همراهی کاربران عزیز «نام» بود. کاربرانی که همیشه با نظرات سازنده سعی کردن مسیر پیشرفت سایت «نام» را هموارتر از قبل کنند.

در طی این ۲ماه تمام سعی خودمان را کردیم که با بررسی کردن نظرات و یکپارچه کردن آنها به یک جمع‌بندی مفید و موثر برسیم. علاوه بر این با مشورت تیم فنی، سعی کردیم زیرساخت‌های فنی را نیز از قبل قوی‌تر و باتکنولوژی روز همراه کنیم.

اما تغییراتی که در نسخه جدید سایت به صورت محسوس و نامحسوس به وجود آمده است را به صورت مختصر شرح می‌دهیم و در مطالب بعدی سعی می‌کنیم به توضیحات بیشتر درباره آنها بپردازیم.


۱- ربات پیشنهاد دهنده خودکار
کار این ربات ثبت پیشنهاد به جای کاربر است. کاربر با مشخص کردن پیشنهاد نهایی خود این ربات را فعال می‌کند.

۲- تغییر در ساختار تایمر
یکی از تغییرات نامحسوس سایت، تغییر در عمکرد تایمر مزایده‌ها بوده است.

۳- اضافه شدن منوی مزایده‌های برنده
در پنل کاربری -> از زیر منوی مزایده‌ها، می‌توانید این گزینه را انتخاب کرده و مزایده‌هایی که در آن برنده شده‌اید را مشاهده نمایید.

۴- پرداخت آنلاین مبلغ مزایده
پیش از این وقتی مزایده‌ای را برنده می‌شدید باید به صورت کارت‌به‌کارت مبلغ را پرداخت می‌کردید. اما هم‌اکنون بعد از مزایده لینک پرداخت برای شما در پنل کاربری فعال می‌شود و از آنجا می‌توانید پرداخت را انجام دهید.

۵- افزایش سپرده
یکی از مشکلات کاربران عدم وجود قابلیت شارژ سپرده یه میزان دلخواه بود. در این نسخه شما از منوی سپرده‌ها می‌توانید وارد بخش افزایش سپرده شده و هر میزان که تمایل داشتید سپرده خود را شارژ نمایید.

۶- گرفتن کد انتقال در زمان درج مزایده
در بخش درج مزایده یک تغییر در گرفتن اطلاعات ایجاد شده است. به این ترتیب که در زمان درج مزایده شما باید حتما کد انتقال دامنه را وارد نمایید.

۷- حذف مزایده‌های ۳روز
امکان درج مزایده برای سه روز حذف شده و فقط یک‌ روز و دو روز قابل استفاده است.




در آخر تشکر می‌کنیم بابت همراهی تک تک کاربران گرامی و امیدواریم همچنان شاهد نظرات سازنده شما باشیم.


در حال اتصال به سرور نام