• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

تغییر در نحوه‌ی سیستم افزایش زمان مزایده‌

1398/11/14

تغییر در نحوه‌ی سیستم افزایش زمان مزایده‌


وب‌سایت «نام» با توجه به سیاست‌های خود که امنیت و منافع کاربران را مورد توجه قرار می‌دهد، به طور مداوم در حال بررسی ابعاد گوناگون فرایند مزایده است تا بتواند با حفظ پویایی خود و مد نظر قرار دادن نیازهای کاربران، بستری امن و عادلانه را برای آن‌ها فراهم آورد.

در فرایند مزایده، قانونی وجود داشت که با ثبت هر پیشنهاد جدید، 5 دقیقه به زمان کل مزایده افزوده می‌شد. تیم فنی «نام» با بررسی کامل فرایند مزایده و در نظر گرفتن تجربه‌های علمی در این زمینه، نظرات کاربران سایت را نیز پالایش کرده و به این نتیجه رسید که افزایش زمان به این صورت، با وجود مزایایی را که در اختیار کاربران قرار می دهد، نواقصی دارد که باعث بروز مشکلاتی در راحتی کاربران برای شرکت در مزایده شده است.

در دقایق پایانی مزایده، تعداد پیشنهاداتی که ثبت می‌شوند به صورت صعودی افزایش پیدا می‌کنند و تب و تابی بین پیشنهاد دهنده‌ها شکل می‌گیرد و این موضوع باعث می شود که زمان پایان مزایده به مقدار زیادی افزایش پیدا کند و گاهی این زمان در نیمه های شب است که باعث می‌شود شرکت کننده‌ها نتوانند رقابت سالمی داشته باشند.

وب‌سایت «نام» در راستای حل این مشکل، فرایند افزایش زمان مزایده را تغییر داده و از این پس زمانی به مزایده اضافه نمی‌شود، مگر در صورتی که کمتر از 6 دقیقه تا پایان مزایده زمان باقی مانده باشد که در این صورت با ثبت هر پیشنهاد جدید، تایمر مزایده به 6 دقیقه باز می‌گردد. این الگوریتم باعث می‌شود تا علاوه بر شکل گیری رقابتی جذاب و سالم بین شرکت کننده ها، فرایند کلی مزایده هم به صورت عادلانه صورت گیرد.

با این حال «نام» توصیه می‌کند که ثبت پیشنهاد خود را به دقایق و ثانیه های پایانی مزایده واگذار نکنید، چرا که می‌تواند مشکلاتی را برای ثبت پیشنهاد شما ایجاد کند.



در حال اتصال به سرور نام