• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

آموزش درج مزایده

1398/10/01

آموزش درج مزایده


وب‌سایت Nam.ir امکان برگزاری مزایده برای دامنه‌های اینترنتی را فراهم می‌کند. این وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا دامنه‌ اینترنتی خودتان را خیلی سریع به فروش برسانید. البته فراموش نکنید این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که دامنه شما کیفیت و کاربرد مناسب داشته باشد و از طرفی دارای قیمت پایه مناسب باشد.

بعد از درج دامنه در مزایده، وب‌سایت Nam.ir اقدام به بازاریابی و فروش دامنه شما می‌کند. این کار به این صورت است که مزایده درج شده توسط شما، به تمامی افراد مرتبط با کاربرد دامنه درج شده معرفی می‌شود. یعنی به نوعی کار بازاریابی دامنه شما انجام می‌شود.


اما چگونه دامنه را در مزایده قرار دهیم ؟

برای درج دامنه در مزایده، فقط کافی است مراحل زیر را پشت سر گذاشته و قوانین سایت را مطالعه نمایید. ما سعی داریم در این مطلب به صورت خلاصه و کلی، مراحل درج مزایده و قوانین مهم آنرا معرفی نماییم.


۱- ثبت نام کنید

برای ثبت‌نام فقط کافی است شماره تلفن همراه خود را در سیستم وارد کرده و رمز عبور خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید برای ورود به سایت نیز باید به گوشی تلفن همراه خودتان دسترسی داشته باشید چراکه روش ورود به سایت با ارسال پیامک انجام می‌شود.


۲- پروفایل خود را تکمیل کند

در بخش پروفایل شما باید اطلاعات فردی خودتان را وارد کنید. این بخش به این خاطر است که هویت صاحب دامنه مشخص باشد. یعنی شما نمی‌توانید دامنه فرد دیگری را به فروش برسانید.

توجه داشته باشید اطلاعات بانکی شما جهت بازگشت وجه و سپرده است. بنابراین دقت نمایید اطلاعات کاربری شما دقیقا با اطلاعات بانکی شما یکسان باشد تا در آینده به مشکل برگشت وجه و سپرده برنخورید.


۳- درج مزایده

بعد از ثبت‌نام و تکمیل پروفایل، به بخش کاربری رفته و از منوی موجود گزینه «درج مزایده» را انتخاب نمایید. در این قسمت نام لاتین دامنه به همراه پسوند، نام فارسی، کاربرد، تگ مربوط به کاربرد دامنه، مدت زمان مزایده، قیمت پایه، وضعیت محتوا و کدانتقال دامنه را وارد می‌کنید. بعد از تکمیل و زدن دکمه ثبت، به مرحله بعدی ارجاع داده خواهید شد.

در مرحله بعد شما اطلاعات وارد شده را بررسی خواهید کرد. در این مرحله میزان سپرده‌ای که باید نزد سایت قرار دهید بر اساس قیمت پایه‌ای که مشخص کرده‌اید نیز نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که اگر سپرده آزاد در حساب خود داشته باشید، دیگر نیازی به پرداخت وجه نداشته و می‌توانید از سپرده آزاد خود استفاده نمایید. درصورتی که نیاز به تغییر باشد می‌توانید از دکمه بازگشت استفاده نمایید، در غیر این صورت گزینه پرداخت آنلاین را انتخاب کرده و پرداخت خود را کامل کنید.

مبلغ سپرده، ۱۰ درصد قیمت پایه‌ای است که شما انتخاب کرده‌اید. اگر مبلغ سپرده کمتر از ۵۰هزار تومان شود شما باید همان مبلغ ۵۰هزار تومان را پرداخت نمایید.


در مرحله آخر پس از پرداخت پیام تایید پرداخت ظاهر می‌شود. در این مرحله شما باید منتظر بمانید تا کارشناسان سایت، مزایده شما را تایید نمایند. توجه داشته باشید به علت حجم بالای مزایده‌های ثبت شده ممکن مزایده شما تا ۱۰روز تایید نشود.



در حال اتصال به سرور نام