• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

فروشگاه سایت نام راه‌اندازی شد

فروشگاه نام
1402/07/10

فروشگاه سایت نام راه‌اندازی شد


یکی از دغدغه‌های مهم برخی از کاربران ما، خرید یک دامنه با قیمت مناسب و خارج از چرخه مزایده بوده و هست. همچنین سایت Nam همیشه به فکر توسعه و ایجاد تغییرات مفید و کاربردی بوده است. به همین منظور تصمیم به راه‌اندازی نسخه آزمایشی فروشگاه نام، گرفتیم. فروشگاه، بخش جداگانه از مزایده خواهد بود و دامنه‌ها با قمیت مشخص و معین فروخته خواهند شد.


قوانین مربوط به فروشندگان در بخش فروشگاه (نسخه آزمایشی)

۱- انتخاب و درج دامنه
فروشندگان جهت درج دامنه در این بخش، می‌توانند از طریق تیکت با سایت تماس گرفته و مشخصات دامنه خود را اعلام نمایند.
نکته مهم در خصوص فروشندگان این است که در فروشگاه فقط دامنه‌هایی که کیفیت بالا و قیمت مناسب دارند قرار خواهد گرفت. تشخیص کیفیت و قیمت مناسب کاملا به عهده سایت نام خواهد بوده و در صورت عدم تایید سایت، امکان درج دامنه به هیچ‌عنوان وجود نخواهد داشت.

۲- مدت زمان قرارداد فروش دامنه
مالک دامنه، موظف است دامنه را به مدت حداقل یکماه جهت فروش در اختیار سایت نام قرار دهد و در صورتی که بعد از یکماه قصد لغو فروش دامنه از طریق فروشگاه نام را داشته باشد، باید از ۳روز قبل به سایت نام اطلاع دهد. 
بعد از درج، دامنه به مدت یکماه در سایت نمایش داده می‌شود. همچنین در صورت فروخته شدن دامنه، نمایش آن در سایت متوقف خواهد شد.

۳- نحوه فروش
دامنه‌های بخش فروشگاه به صورت اختصاصی و ویژه بازاریابی خواهند شد و به خریداران زیادی اطلاع رسانی می‌شوند. خریداران باید از طریق تیکت با سایت ارتباط گرفته و سپس نسبت به پرداخت مبلغ دامنه اقدام نمایند.
برای خریدار لینک پرداخت ارسال خواهد شد و پس از پرداخت کد انتقال در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. تمامی فرآیند از طریق تیکت به خریدار و فروشنده اطلاع داده می‌شود.

۴- آگهی فروش دامنه
دامنه‌ای که در فروشگاه قرار می‌گیرد، نباید در هیچ سایتی برای فروش آگهی شده باشد. سایت نام، دامنه را با مشخصات تماس خود در سایت rond.ir نیز آگهی خواهد کرد. همچنین DNS دامنه باید به موارد زیر تغییر کند.


NS1: ns1.ipeserver4.com
NS2: ns2.ipeserver4.com


5- تعرفه و سهم سایت
تمامی فرآیند برای فروشنده رایگان خواهد بود. در صورت فروخته شدن دامنه، مبلغ ۲۰درصد به عنوان سهم سایت از فروشنده کسر خواهد شد.

 

قوانین مربوط به خریداران در بخش فروشگاه (نسخه آزمایشی)

۱- نحوه خرید
اگر کاربری قصد خرید یک دامنه را داشته باشد، باید حتما در سایت نام ثبت‌نام کرده و اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل نماید. سپس کاربر باید درخواست خرید خود را از طریق تیکت به اطلاع سایت برساند. حق تقدم خرید با کاربری است که زودتر تیکت درخواست خرید را ثبت نماید.

۲- مهلت پرداخت
بعد از ثبت درخواست خرید، خریداران ۱ روز کاری فرصت پرداخت خواهند داشت.

 


نکته مهم
با توجه به اینکه بخش فروشگاه به صورت آزمایشی رونمایی شده است، ممکن است تغییراتی در بخش قوانین داشته باشد. به همین منظور، تمامی آپدیت‌های بخش قوانین فروشگاه، از طریق همین مطلب، به اطلاع همه کاربران خواهد رسید.


در حال اتصال به سرور نام