• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

آشنایی با خدمات تبلیغاتی سایت نام

خدمات تبلیغات دامنه
1400/09/22

آشنایی با خدمات تبلیغاتی سایت نام


با گذشت نزدیک به 2 سال از فعالیت سایت نام، شاهد همراهی و مشارکت غیرقابل وصف کاربران خود بودیم. به همین منظور سعی کردیم همیشه انتقادات و پیشنهادات را با دقت کامل بشنویم و بررسی نماییم تا خدمات بهتر و مطلوب‌تری را ارائه دهیم.

چندین پیشنهاد بیشتر از همه موارد، نیاز کاربران بود و از ما درخواست داشتند که این سرویس‌ها را به سایت اضافه نماییم. البته بیشتر سرویس‌ها مربوط به فروشندگان دامنه میشد. به خاطر اینکه این سرویس‌ها در قالب تبلیغات قابل عرضه بودند، تصمیم گرفتیم بخش تبلیغات را به سرویس‌های سایت نام اضافه نماییم.

این بخش شامل 7 مورد است که در زمان درج مزایده امکان انتخاب آنها وجود دارد. این هفت مورد از امروز در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است. در ادامه به توضیح بیشتر این موارد می‌پردازیم.

 

 

معرفی تبلیغات مزایده


1- پست اینستاگرام

صفحه اینستاگرام سایت نام به آدرس @nam.ir از ابتدای شروع فعالیت سایت نام فعال بوده است. در این پیج به صورت روزانه، مزایده‌های برتر از نظر کیفیت معرفی می‌شوند. این پیج در حال حاضر نزدیک به 1100 نفر دنبال‌کننده تخصصی دارد که در طول مسیر با روش‌‌های کامل ارگانیک به این صفحه پیوسته‌اند.

با انتخاب این گزینه، دامنه شما به صورت یک پست اختصاصی و به صورت دائمی، روی پیج قرار خواهد گرفت.

 

2- استوری اینستاگرام

این سرویس امکان معرفی مزایده فعال شما را به صورت استوری در صفحه @nam.ir می‌دهد. استوری‌های اینستاگرام 24ساعته بوده و بعد از یک روز حذف می‌شوند. همچنین در استوری اینستاگرام امکان لینک شدن به صفحه مزایده نیز وجود دارد.

 

3- مزایده 2 روزه

با انتخاب این گزینه، مزایده شما به صورت 2روزه فعال و روی سایت قرار می‌گیرد. این سرویس به بیشتر دیده شدن شما کمک شایانی می‌کند.

 

4- جایگاه VIP


نحوه نمایش مزایده‌های فعال به این صورت است که ابتدا مزایده‌های دارای پیشنهاد نمایش داده می‌شوند و در ادامه جایگاه سایر مزایده‌ها با هر بار رفرش صفحه، به صورت چرخشی تغییر می‌کند.

با انتخاب این سرویس، مزایده شما با یک المان VIP و برای همیشه در بالاترین سطح مزایده‌ها نمایش داده خواهد شد. همچنین اگر چند دامنه VIP در یک روز قرار داشته باشد، با هر بار رفرش صفحه، به صورت چرخشی جایگاه مزایده تغییر خواهد کرد.

توجه داشته باشید که با انتخاب گزینه VIP، گزینه‌های 2روز و ویترین غیرفعال بوده و امکان انتخاب همزمان را ندارد.

 

۵- ویترین

متفاوت‌ترین نحوه نمایش در مزایده‌های سایت نام، متعلق به سرویس ویترین است. در این روش 3 مزایده برای مدت 2 روز در بالای همه مزایده‌ها قرار خواهند گرفت. رنگ این مزایده‌ها نیز متفاوت از بقیه دامنه‌ها می‌باشد.

توجه داشته باشید با انتخاب ویترین گزینه‌های VIP و 2روز غیرفعال خواهند بود.

 


۶- بازاریابی ویژه

یک دامنه ممکن است برای سرمایه‌گذاران یا چندین مجموعه مختلف جذابیت داشته باشد. در صورت انتخاب این سرویس، با روش‌های نوین بازاریابی دامنه شما را به افراد مختلف معرفی خواهیم کرد.

 

۷- درج فوری

همان‌طور که می‌دانید به دلیل صف طولانی مزایده‌های درج شده، ممکن است زمان درج مزایده شما تا یک ماه طول بکشد. با کمک این سرویس می‌توانید روز دقیق درج مزایده خود را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که ساعت شروع مزایده‌ها ساعت 19:30 همان روزی است که انتخاب کرده‌اید و در صورتی که ساعت از زمان 19:30 گذشته باشد مزایده شما در روز بعد در سایت قرار می‌گیرد.

 

 


مثل همیشه خوشحال می‌شویم که پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما باشیم. برای ثبت نظرات خود می‌توانید از طریق شماره تلفن 09981114171 و همچنین بخش تیکت با ما در ارتباط باشید.


در حال اتصال به سرور نام