• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

رونمایی از کیف پول در سایت نام

کیف پول
1400/08/30

رونمایی از کیف پول در سایت نام


یکی از پیشنهادات پرتکرار کاربران سایت نام، اضافه شدن سیستم کیف پول به سایت بود. به این معنی که کاربران می‌خواستند به کمک مبالغی که در سایت دارند، مزایده‌های برنده شده خود را پرداخت نمایند. این روش به خاطر اینکه از ابتدا در سایت قرار نداشت، دارای پیچیدگی‌های خاصی در اجرا بود. به همین دلیل نیاز به بررسی‌های دقیقی جهت پیاده‌سازی این سرویس بود.

خوشبختانه در نهایت توانستیم با پشت سر گذاشتن چالش‌های اجرایی، سرویس کیف پول سایت نام را راه‌اندازی نماییم.

 


کیف پول چیست؟

از امروز تمامی واریزی‌های کاربران سایت، وارد کیف پول آنها می‌شود. از سوی دیگر تمامی پرداخت‌ها نیز از طریق همین کیف پول انجام خواهد شد.

به طور مثال شما کیف پول خود را 200.000 تومان شارژ می‌کنید. سپس می‌توانید از محل کیف پول عملیات‌ پرداخت را انجام دهید.

این پرداخت‌ها شامل: پرداخت سپرده، پرداخت مزایده‌های برنده شده، پرداخت هزینه تبلیغات می‌باشند.

 


استرداد وجه

پیش از این در سایت نام، تمامی واریزی‌ها به صورت سپرده انجام می‌شد و در مقابل کاربران برای بازپس‌گیری سپرده امکان استرداد سپرده داشتند.

با راه‌اندازی کیف پول این فرآیند به شکل استرداد وجه قرار گرفته و کاربران می‌توانند درخواست استرداد خود را به هر میزان از مبلغ کیف پول، ثبت نمایند.

 


تفاوت اعتبار نقدی و اعتبار هدیه


در کیف پول سایت نام، دو مدل اعتبار وجود دارد که به صورت جداگانه آنها را توضیح خواهیم داد.


اعتبار نقدی: همان مبلغی است که کاربر از طریق درگاه بانکی، کیف پول خود را شارژ می‌کند. با این اعتبار کاربر می‌تواند تمامی عملیات‌ پرداخت را انجام دهد.

اعتبار هدیه: مبلغی است که سایت نام به عنوان هدیه در اختیار برخی از کاربران قرار می‌دهد. با کمک این اعتبار کاربران می‌توانند سپرده‌های خود را پرداخت و یا از خدمات تبلیغاتی استفاده کنند. این اعتبار قابل استرداد نخواهد بود.

 


پرداخت مزایده‌های برنده شده

کاربران سایت نام، از طریق پنل کاربری -> منوی مزایده‌ها -> مزایده‌های برنده، می‌توانند مزایده‌هایی که برنده شده‌اند را پرداخت نمایند. در این صفحه تمامی پرداخت‌ها از کیف پول انجام خواهد شد و از اعتبار نقدی کیف پول کسر می‌شود.
در نظر داشته باشید اگر کیف پول شما نسبت به عدد قابل پرداخت کمتر باشد، شما به صفحه بانک ارجاع داده خواهید شد و به همان میزان که کیف پول کسری دارد، مبلغ پرداخت می‌کنید.


در حال اتصال به سرور نام