• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

تغییر فرمول محاسبه حق‌العمل سایت نام از اول آذر 1400

تغییر فرمول محاسبه قیمت
1400/08/24

تغییر فرمول محاسبه حق‌العمل سایت نام از اول آذر 1400


وب‌سایت نام همواره سعی داشته که حداکثر توان خود را جهت مشتری مداری و عدالت محوری برای طیف متنوع کاربران خود چه فعالین کسب‌وکار دامنه و چه سرمایه‌گذارانی که در بستر پلتفرم در حال فعالیت هستند بکار بندد و به لطف خداوند در مدت فعالیت خود به اذعان کاربران محترم در این راستا توفیقات قابل توجهی داشته است.

همه ما از شرایط سخت اقتصادی فعلی متاثر هستیم و نام در راستای اصل اصیل مشتری مداری، همواره سعی داشته که حداکثر آنچه در توان دارد را جهت ارائه خدمات بهتر و کم هزینه‌تر بکار بندد. اما متاسفانه و چنانکه «افتد و دانید» از زمان آغاز به فعالیت، در حدود دو سال پیش تا کنون هزینه‌های مختلف همه کسب و کارها رشد چند چندان داشته به نحوی که دیگر گریزی از تجدید نظر در منابع درآمدی باقی نمی‌ماند و «نام» علیرغم میل باطنی بنیانگذاران و تحمل افزایش هزینه‌ها طی دو سال گذشته گریزی جز تجدید نظر در تعرفه‌های خود ندارد.


از سوی دیگر با توجه به فاصله بسیار بالای قیمت دامنه‌ها که گاه فراتر از ده‌ها میلیون تومان است، همواره از سوی برخی کاربران با پیشنهاد تغییر در روش محاسبه هزینه‌های هر مزایده مواجه بوده به نحوی که عدالت در پرداخت حق‌العمل مزایده‌ها هر چه دقیق‌تر رعایت شود؛ که در جای خود از جانب کاربران پیشنهاددهنده بسیار منطقی بوده و طبیعتا باید مد نظر قرار می گرفت.


حاصل بررسی‌های بعمل آمده جدول تعرفه‌های پلکانی زیر است که از ابتدای آذرماه 1400 اعمال خواهد شد.

 

  • اگر قیمت نهایی فروش از 0 تا 200.000 تومان بود حق‌العمل سایت نام 25 درصد محاسبه می‌شود.
  • اگر قیمت نهایی فروش از 200.001 تا 1.000.000 تومان بود حق‌العمل سایت نام 20 درصد محاسبه می‌شود.
  • اگر قیمت نهایی فروش از 1.000.001 تا 5.000.000 تومان بود حق‌العمل سایت نام 15 درصد محاسبه می‌شود.
  • اگر قیمت نهایی فروش از 5.000.001 تومان به بالا بود حق‌العمل سایت نام 10 درصد محاسبه می‌شود.

 

توجه داشته باشید ملاک حق‌العمل قیمت پایه نیست. یعنی هر عددی که دامنه به فروش برسد، بر مبنای آن حق‌العمل سایت مشخص خواهد شد. همچنین اولین پیشنهاد ثبت شده توسط خریداران باید 10درصد بیشتر از قیمت پایه باشد.

 


در حال اتصال به سرور نام