• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

افزایش زمان انتظار در صف شروع مزایده‌ها

افزایش زمان انتظار
1400/05/06

افزایش زمان انتظار در صف شروع مزایده‌ها


بیش از یکسال و نیم از شروع فعالیت نام سپری شده است و طی این زمان توانسته‌ایم در کنار کاربران عزیزمان، اعتبار و جایگاه ویژه‌ای در بازار خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی کسب کنیم. در کنار این موضوع اتفاقی دیگری رخ داده است که نیاز دانستیم در این خصوص بیشتر اطلاع رسانی انجام دهیم.

با افزایش تعداد کاربران فعال سایت، تعداد دامنه‌های درج شده برای فروش از طریق مزایده نیز افزایش چشم‌گیری داشته است. به طوری که پیش از این اعلام کرده بودیم که زمان انتظار در صف شروع مزایده ممکن است تا ۱۰روز به طول انجامد. اما اکنون با چند برابر شدن تعداد دامنه‌های درج شده، به ناچار این زمان را تا یک‌ماه افزایش دادیم.

خودمان نیز به این موضوع واقف هستیم که زمان یک‌ماه انتظار، بسیار طولانی و شاید خسته‌کننده باشد، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در سریع‌ترین زمان ممکن، مزایده‌های شما کاربران عزیز در سایت قرار گیرد.

 


دلیل عدم افزایش تعداد مزایده‌های روزانه

تعداد مزایده‌های روزانه اغلب بین ۳۰ الی ۴۵ دامنه است. امکان افزایش این تعداد دامنه در روز وجود دارد اما به دلیل حفظ کیفیت دامنه‌ها و راحتی کاربران، فعلا امکان افزایش تعداد مزایده‌های روزانه وجود ندارد. به همین دلیل مجبور به افزایش زمان انتظار صف شروع مزایده‌ها هستیم.

 

 

پیشاپیش از صبوری شما کاربران عزیز سپاس‌گذاریم

 


در حال اتصال به سرور نام