• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

نام یک ساله شد

تولد یکسالگی نام
1399/10/27

نام یک ساله شد


اول بهمن ماه 98 بعد از ماه‌ها تلاش و برنامه نویسی نام متولد شد. ایده‌ای که نتیجه سال‌ها فعالیت در بازار دامنه‌های اینترنتی و شناخت دقیق این فضا و نیازهایش بود. سایت نام حاصل شناخت یک خلا بزرگ بود. بستری برای خرید و فروش امن و منصفانه دامنه.
اکنون یک سال از آن زمان می گذرد و در طول همین یک سال رکوردهای بزرگی شکسته شد. با حمایت تیم مدیریتی و تیم فنی و با مشارکت و حضور فعال و پرمهر شما کاربران گرامی. از همان بدو تولد «نام»، در پی توسعه و رشد بودیم و هستیم. امروز که در پله نخست ایستاده‌ایم در فکر ورود به بازارهای جهانی هستیم و قطعا با یاری شما همراهان و کاربران عزیز، جشن ورود نام به بازارهای جهانی را برگزار خواهیم کرد.

 

۲عدد گوشی تلفن همراه و 20 دامنه com بدون قرعه‌کشی
به منظور پاسداشت و قدردانی از حضور شما، برنامه ویژه‌ای برای جشن تولد یک سالگی نام تدارک دیده‌ایم. 30 دی و اول بهمن 1399 مزایده‌ها جذاب تر از قبل هستند و قرار هست که به برنده مزایده‌ها بدون قرعه کشی هدیه بدهیم.
هر شب 6 دامنه (که با دقت از بین بهترین دامنه ها انتخاب شده‌اند) در سایت قرار می گیرد. برنده هر مزایده کد ثبت دو دامنه com رایگان از ایران سرور هدیه می‌گیرد و برنده مزایده‌ای که با بالاترین عدد به پایان می‌رسد یک گوشی تلفن همراه هوشمند Honor 7s دریافت می کند.

 

بالاترین پیشنهاد ثبت شده در هر شب = گوشی تلفن همراه هوشمند
برنده سایر مزایده‌ها = هر نفر دو عدد دامنه com رایگان از سایت ایران سرور

 

در ادامه قوانین شرکت در مزایده در روزهای 30 دی و اول بهمن ذکر شده است: (لازم به ذکر است قوانین مزایده های جشن تولد به قوانین کلی سایت ارجحیت دارد)
- برای شرکت در مزایده طبق روال گذشته می بایست سپرده پرداخت شود.
- در هر شب 6 دامنه در مزایده قرار داده می‌شود و برنده مزایده‌ای که با بالاترین مبلغ بین همه مزایده‌ها تمام شود یک عدد گوشی موبایل آنر 7 اس داده می شود.
- برنده 5 مزایده باقی مانده، کد ثبت دامنه رایگان برای ثبت دو دامنه com از شرکت ایران سرور هدیه می‌گیرند.
- اگر فردی در مزایده برنده شود و تا 48 ساعت کاری پس از اتمام مزایده مبلغ دامنه را پرداخت نکند برنده دوم جایزه را دریافت می کند و اگر برنده دوم نیز تا 48 ساعت کاری پس از اعلام، تسویه را انجام ندهد نفر سوم برنده اعلام می شود. در صورتی که نفر سوم پرداخت را انجام ندهد مزایده باطل و جایزه‌ای تعلق نمی گیرد.
- برنده جایزه فردی است که در زمان مقرر نسبت به تسویه مبلغ مزایده اقدام نماید. براین اساس اگر فردی برنده مزایده اعلام شود اما در زمان مشخص شده نسبت به تسویه حساب اقدام نکند جایزه نیز به او تعلق نمی گیرد.
- جوایز بعد از اتمام فرآیند کامل مزایده و مشخص شدن برنده ها به افراد اهدا می‌شود.


در حال اتصال به سرور نام