• Nam.ir
  • |
  • آژانس خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی
0998-1114171
تماس با ما در ساعات اداری
کاربر

آشنایی با سرویس اطلاع رسان هوشمند

اطلاع رسان هوشمند
1399/06/11

آشنایی با سرویس اطلاع رسان هوشمند


سایت نام در جدیدترین بروزرسانی خود از سرویس «اطلاع رسان هوشمند» رونمایی کرد. این سرویس به شما کمک می‌کند تا از مزایده‌های مورد پسند خود از طریق پیامک مطلع شوید. در نسخه جدید سایت نام، یک منوی جدید در بخش پنل کاربری به نام «سرویس‌های ویژه» اضافه شده است. از این پس سرویس‌های ویژه و جدید سایت در این زیر منو قرار خواهند گرفت. در این مطلب قصد داریم اولین سرویس ویژه سایت نام را معرفی کنیم.

اطلاع رسان هوشمند

یکی از دغدغه‌های کاربران ما، عدم مطلع شدن از مزایده‌های مورد علاقه‌شان بود. به طور مثال کاربری به دامنه‌های پزشکی علاقه‌مند است. این کاربر تمایل دارد زمانی که مزایده‌های حوزه پزشکی روی سایت فعال می‌شوند، از این مزایده‌های خبردار شود.

با کمک سرویس اطلاع رسان هوشمند، این مشکل به شکل بسیار ساده و کارآمدی حل شده است. به این صورت که کاربران می‌توانند با ثبت اطلاعاتی که از طریق یک فرم از پیش طراحی شده از آنها گرفته می‌شود، علاقه‌مندی‌های خود را در سیستم تعریف نمایند. سپس کاربر بعد از قرار گرفتن مزایده‌هایی که با علاقه‌مندی او یکسان است، از طریق پیامک از شروع مزایده‌ها باخبر خواهد شد.

برای دسترسی به فرم اطلاع رسان هوشمند، پس از ورود به سایت، از پنل کاربری منوی «سرویس‌های ویژه» را انتخاب کرده و سپس گزینه «اطلاع رسان هوشمند» را انتخاب نمایید.



راهنمای تکمیل فرم اطلاع رسان هوشمند

شما می‌توانید با توجه به موضوعات مختلف درخواست‌های جدید ایجاد نمایید و در هر درخواست فرم مد نظر خود را تکمیل نمایید. در فرم فیلد‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به توضیح این فیلد‌ها میپردازیم.


۱- عنوان
این فیلد جهت مشخص شدن موضوع درخواست کاربر است.

۲- تگ
این فیلد امکان انتخاب تگ با موضوع اصلی را به کاربر می‌دهد. کاربر می‌تواند بین یک تا 10 تگ مختلف را انتخاب نماید. توجه داشته باشید جهت اطلاع‌رسانی دقیق‌تر، در هر درخواست از تگ‌های مرتبط به یکدیگر استفاده نمایید.
مثلا تگ‌های #پزشکی #سلامت #دارویی

۳- شامل شود (حروف انگلیسی) (حروف فارسی)
زمانی که به دنبال یک دامنه با یک کلیدواژه خاص هستید، این گزینه اهیمت بالایی خواهد داشت. به طور مثال شما به دنبال دامنه‌ای با کلید واژه Kala هستید. زمانی که این کلید واژه را در این فیلد وارد کنید، دامنه‌هایی که در هرقسمت آن Kala وجود داشته باشد به شما پیشنهاد داده می‌شود. مثل BigKala.ir یا DigiKalairan.ir

در بخش انگلیسی کلمه‌ای که وارد می‌شود در نام دامنه تاثیر دارد. (اگر Kala وارد کنیم BigKala را در نظر می‌گیرد)
در بخش فارسی کلمه‌ای که وارد می‌شود در نام فارسی دامنه تاثیر دارد. (اگر «کالا» وارد کنیم «بیگ کالا» را در نظر می‌گیرد)

۴- شروع می‌شود با (حروف انگلیسی) (حروف فارسی)
زمانی که قصد دارید مزایده‌هایی که با یک حرف یا کلمه خاص شروع می‌شوند به شما اطلاع داده شود، از این فیلد استفاده می‌کنید. به طور مثال اگر به دنبال دامنه‌ای هستید که با کلمه Rond شروع شود، این کلمه را در فیلد وارد می‌کنید.

در بخش انگلیسی کلمه‌ای که وارد می‌شود در نام دامنه تاثیر دارد. (اگر Rond وارد کنیم Rondiran را در نظر می‌گیرد)
در بخش فارسی کلمه‌ای که وارد می‌شود در نام فارسی دامنه تاثیر دارد. (اگر «رند» وارد کنیم «رندایران» را در نظر می‌گیرد)

۵- پسوند
در این بخش می‌توانید انتخاب کنید چه پسوندهایی به شما پیشنهاد داده شود. با انتخاب گزینه همه پسوندها، همه مزایده‌ها به شما پیشنهاد داده می‌شود.

۶- بازه قیمت
با انتخاب سقف قیمت مد نظر، می‌توانید فقط از مزایده‌های متناسب با بودجه‌ خودتان مطلع شوید. مثلا فقط مزایده‌هایی را مطلع شوید که قیمت آنها تا 2/000/000 تومان است.
اگر تیک «بازه قیمت نامحدود باشد» را انتخاب کنید، بازه قیمت نادیده گرفته می‌شود.

۷- توضیحات
در این بخش باید به شکل خیلی مختصر درباره دامنه‌‌ای که نیاز دارید توضیح دهید.



نکته

  - درخواست کاربران پس از تایید مدیریت اجرا خواهد شد.
  - بعد از فعال شدن، کاربران می‌توانند درخواست‌های خود را غیرفعال و یا ویرایش کنند.


در حال اتصال به سرور نام